Doohlabs -alusta sisältä kaikki tarvittavat elementit kaupan median automatisointiin yleisöjen luonnista niiden myyntiin ja kohdennetun mainonnan jakeluun saakka:
Doohlabs-alustassa kaupan ymmärrys yleisöistään, sijaintitiedot ja diginäytöt yhdistyvät yhdeksi inventaariksi (1. Data). Brändit ostavat kohderyhmiä inventaarista Doohlabs -alustan kanavien tai muiden mediamyyntialustojen, kuten Salesforcen, kautta (2. Yleisöt). Doohlabs-alusta voi luoda dynaamisesti mainoksia kaupan omista järjestelmistä (3. Automatisoitu sisältö). Alusta automatisoi mainonnan kohdentamisen yleisöille ja kampanjoiden luomisen mediasoittimille. Doohlabs-mediasoittimet ajavat kampanjat näytöille (4. Näytöt).
1. Datasta yleisöiksi
Doohlabs -alustan avulla voidaan hyödyntää olemassa olevaa asiakasymmärrystä, esimerkiksi kanta-asiakasohjelmista tai vastaavista järjestelmistä, yleisöjen luomiseen. Myös monenlaista kolmannen osapuolen dataa on mahdollista hyödyntää.
Yleisöinventaarin perustiedot koostuvat eri yleisöjen määristä myymäläkohtaisesti ja tunneittain. Inventaaria rikastetaan hinnalla, saatavuudella jne., jotta voidaan luoda mainostajia kiinnostavia mediatuotteita.
2. Monikanavainen myynti
Doohlabs -alustan avulla voidaan myydä yleisöpohjaisia mediatuotteita useamman eri myyntikanavan kautta.
3. Sisältöjen automatisointi sponsoroitujen tuotteiden avulla
Doohlabs -alusta voi rakentaa reaaliaikaisesti mainoksia yksilöllisen tuotetunnisteen (SKU) perusteella. Kun mainostaja maksaa näiden luomisesta ja esittämisestä, näitä tuotteita kutsutaan sponsoroiduiksi tuotteiksi.
Sponsoroidut tuotteet automatisoivat mainossisältöjen tuottamisen ja helpottavat huomattavasti kaupan medialiiketoiminnan skaalaamista.
Erillistä sisällöntuotantoprosessia tarvita. Sponsoroituja tuotteita ajetaan brändivideokampanjoiden rinnalla.
4. Kohdennusautomaatio
Doohlabsin alustan algoritmit ohjaavat kampanjat oikeille näytöille halutuissa myymälöissä oikeaan aikaan. Doohlabsilla on mediasoittimet kaikille suurimmille valmistajille.
Doohlabsin alusta voi haluttaessa hyödyntää myös esimerkiksi kameroiden tuottamaa dataa ruutukohtaisten impressioiden kampanjaraportointiin.
---
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.