Craneworld blog

/

Uuden ajan Retail Media -verkosto

Kivijalan vahvuudet retail mediassa

Tiesitkö, että kivijalassa tapahtuva kaupankäynti on vielä erittäin suuressa roolissa koko Suomen vähittäiskaupasta ja jopa noin 80% ostopäätöksistä tehdään edelleen kivijalkakaupoissa?

Katso sarjan muut osat

Sarjan jokainen osa syventyy tiettyihin kaupan median osa-alueisiin.

Osa 1: Mikä on uuden ajan retail media -verkosto

Osa 2: Miten mukaan uuteen Craneworksin, Doohlabsin ja Aller Media Nordicin retail media - verkostoon?

---

Tiesitkö, että uusi retail media -verkosto antaa kaikille kivijalassa toimiville kaupan toimijoille mahdollisuuden kaupallistaa yleisöjä ja yhdistää voimansa muiden kivijalkakauppojen kanssa rakentamalla yhteistä verkostoa?

Useamman kauppiaan muodostama retail media -verkosto luo mahdollisuuden kasvattaa kivijalkakaupoille täysin uutta tulovirtaa ja palvella samalla asiakkaita paremmin sekä kohdennetummin. Myymälä voi elää ja hengittää sen mukaan minkälaista asiakasryhmää liikkeessä milloinkin on tai mitä tuotteita juuri sillä hetkellä halutaan myydä. Kun asiakaskokemukseen lisätään vielä tuoksut, äänet, valot ja kohdennetut sisällöt, niin voimme vaikuttaa asiakkaan ostokäyttäytymiseen hyvin vahvasti ja kestävästi.

Mikäli haluat kuulla lisää niin Jarno Rantala p. 044-3585651 auttaa asiassa eteenpäin.

---

Aller Media Nordic on yli 150 vuotias pohjoismainen media- ja markkinointiyhtiö joka edustaa yli 60 johtavaa mediabrändiä ja tavoittaa yli puolet pohjoismaisista naisista. Lisätietoja Allerista.

Craneworks on Suomen johtava ja suurin Digital Signage -alan yritys, jonka erikoisosaamista ovat kaupan median verkostot ja aistivaikuttaminen. Kotisivulle.

Doohlabs on kehittynyt in-store retail media ohjelmistoalusta, jonka avulla kauppa ja media voivat rakentaa omat retail media -verkostonsa ja monetisoida yleisöt mainostajien käyttöön. Lisää Doohlabsista.

Uusimpia artikkeleita