BCN innehåller allt som behövs för realtidsinformation, dynamiskt innehåll och skapande samt distribution av annonskampanjer – även i komplexa skärm- och ljudnätverk och kanalstrukturer.
Modern in-store retail media handlar om att kommersialisera värdefulla kundinsikter som målgrupper för annonsörer. BCN är utrustad med toppmoderna datadrivna verktyg för riktad annonsering, medieförsäljning och partnerskapsmarknadsföring.
BCN-plattformen fungerar på nästan alla mediaspelare som finns på marknaden, både externa och interna (SoC) spelare.
Lyckligtvis inte. Under hela mjukvarans utvecklingsresa har vi fokuserat på användarvänlighet och enkelhet. Utbildning på BCN-plattformen tar mindre än en timme, och därefter är användarna redo att skapa, schemalägga och rikta sina första kampanjer.
Nej. BCN-plattformen stöder nästan alla nya och äldre mediaspelare för digital signage. Den fungerar med operativsystem som Samsung/Tizen, LG/WebOS, Android, MacOS, Windows och Linux. I de mest ovanliga fallen kan en extern mediaspelare läggas till skärmen för att integrera den i nätverket.
Ja. BCN-plattformen integreras väl med grundläggande system för detaljhandeln (t.ex. DAM, PIM, POS) och är mycket effektiv på att utnyttja kontextuell information. Detta ger reklam en betydande förbättring av intelligensen.
Absolut. BCN Digital Signage Audio fungerar både som ett fristående ljudsystem och i kombination med informations- och reklamskärmar. Du kan hantera återkommande meddelanden och ljudlandskap, men också skapa kanaler för ljudannonsering och sälja ljud-utrymme precis som du skulle göra med annonsutrymme på skärmar. Läs mer om digital signage-ljud
Sensorisk marknadsföring syftar till att påverka köpbeteende genom att skapa stämningar, känslor, minnen, glädje och associationer utan att belasta människans kognitiva processer. Det finns omfattande forskning och vetenskapliga bevis på hur sinnesintryck påverkar köpbeteende och varumärkesbyggande. Bland våra egna kunder har vi sett upp till 200 % ökning i försäljningen av de marknadsförda produktkategorierna. Läs mer om sensorisk marknadsföring och våra lösningar för det.
BCN är den mest mångsidiga lösningen på marknaden, med allt samlat i ett enda paket. Även om du inte behöver alla funktioner just nu, är de redo att användas när din verksamhet växer. Dessutom har våra kunder ofta valt BCN på grund av dess tillförlitlighet och användarvänliga, intuitiva gränssnitt. BCN-plattformen och tjänsterna är tillgängliga på svenska (och naturligtvis engelska). Vår webbplats ger en överblick av alla plattformens funktioner. Kontakta oss för att boka en mer detaljerad presentation.